2013.10.25.
12:53

Írta: Silye Sándor

Bocs!

Amikor az Alba-PAOK meccsről szóló blogomat írtam nem volt  a közelemben újság, az előző esti drámai események sem voltak pontosan előttem. Először nevet sem akartam írni (az utolsó 12 másodperc eseményeire gondolok), de aztán úgy döntöttem: mégis.. Megnéztem az egyik honlapot, azon meg Hobbs neve volt. Sajnálom, és elnézést Mr. Hobbstól és az olvasóktól is. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://unnepnapok.blog.hu/api/trackback/id/tr175598814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása